Σημαντική ανάπτυξη της Alfa σε Η.Π.Α. και Ιαπωνία

Το σχέδιο του Sergio Marchionne για παγκόσμια ανάπτυξη πωλήσεων της Alfa Romeo και απαγκίστρωση απο τα αμιγώς ευρωπαϊκά μοντέλα φαίνεται πως, αργά αλλά σταθερά, αποφέρει τους καρπούς του στους ισολογισμούς της πολύπαθης αγαπημένης μας φίρμας.

Η ‘απόβαση’ στις Η.Π.Α., έστω και με περιορισμένα οπλοστάσιο 2 1/2 αυτοκινήτων, κρίνεται με τα ως τώρα δεδομένα πετυχημένο. Η Alfa Romeo, έχοντας ένα δίκτυο αντιπροσώπων που είναι κλάσμα αυτών των άμεσω ανταγωνιστών της, καταφέρνει και αυξάνει κάθε μήνα τις ταξινομήσεις της και φαίνεται πως μέχρι το τέλος του 2018 θα φτάσει τον στόχο των 25.000 συνολικών πωλήσεων που έχει θέσει η Διοίκηση.

Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως η Ιταλική φίρμα φαίνεται να έχει ξεπεράσει την Jaguar σε μηνιαία βάση, μάλιστα ενώ αυτό συνέβη και τον περασμένο Μάιο, με 2.377 αυτοκίνηντα της Alfa έναντι 2.366 Jaguars, τότε οι ιθύνοντες δεν το θεώρησαν ορόσημο καθώς η διαφορά ήταν πολύ μικρή.
Τον περασμένο Ιούλιο όμως η Alfa Romeo, με αιχμή την Stelvio, κέρδισε την Βρετανική φίρμα με ‘σκορ’ 2.016-1.880, μια σημαντική διαφορά που δηλώνει πως με σωστό εμπλουτισμό της γκάμας μπορεί να ανέβει ακόμα αρκετά σκαλοπάτια στην κατάταξη πωλήσεων της premium κατηγορίας.

Στην Ιαπωνία απο την άλλη Alfa Romeo έχει ανέκαθεν σταθερή μεν, αλλά υπερβολικά περιορισμένη δε, παρουσία. Παρ’ότι η φίρμα ουδέποτε εγκατέλειψε την αγορά της χώρας του Ανατέλλοντος Ήλιου, δεν είχαν επενδυθεί ποτέ σοβαρά ποσά για την ανάπτυξη ενός ικανού δικτύου αντιπροσώπων που θα μπορούσαν να εκπροσωπούν και προωθήσουν με αξιώσεις την εταιρεία.

Αυτό φαίνεται πως αλλάζει αφού με απόφαση του Pontus Häggström, Υπευθυνου για την Άπω Ανατολή, η FCA θα εγκαινιάσει μέχρι το τέλος του έτους 60 νέες κάθετες μονάδες πωλήσεων/υποστήριξής για τα αυτοκίνητα της, όπου θα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα μοντέλα της Alfa Romeo αλλά και της Abarth. To Project αυτό ξεκίνησε ήδη απο τα τέλη του 2017 και περίπου οι μισές μονάδες έχουν ήδη ανοίξει το τελευταίο δίμηνο.

Ομολογουμένως η κίνηση αυτή ήταν επιβεβλημένη αφού οι Ιάπωνες έχουν δείξει ότι αγαπούν πολύ τη φίρμα και τα Clubs τους είναι απο τα πλέον Hard Core στον κόσμο, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μερικές απο τις πλέον σοβαρές συλλογές Ιταλικών αυτοκινήτων, με μοναδικά κομμάτια όπως αγωνιστικά και One Offs, βρίσκονται στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με τον Häggström το ίδιο πλάνο θα εφαρμοστεί και στην αχανή Κίνα, έχοντας όμως σαν πρώτη προτεραιότητα την ολοκληρωμένη παρουσία στις κυριότερες μεγάλες πόλεις και την επέκταση στη περιφέρεια αργότερα, λογικό γιατί αλλιώς θα έπρεπει να ανοίγουν 60 αντιπροσωπείες …το μήνα.

Μείνετε συντονισμένοι στο TheItalianJob.gr η ακολουθήστε μας στο facebook για περισσότερα νέα και ακόμα ταχύτερη ενημέρωση!

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved