Alfa Romeo 4C «Fluid Metal»

Έχοντας παρουσιαστεί σε Παγκόσμια Πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο και έχοντας ήδη ψηφιστεί από τους αναγνώστες του γερμανικού περιοδικού Auto Bild ως «Το Ομορφότερο Πρωτότυπο της Χρονιάς», η Alfa Romeo 4C παρουσιάζεται στη Φρανκφούρτη σε ένα νέο και αποκλειστικό χρωματισμό «Fluid Metal». Το χρώμα αυτό ταιριάζει απόλυτα στις εντυπωσιακές γραμμές του αυτοκινήτου και δίνει την αίσθηση ασημένιας αντανάκλασης τονίζοντας με αυτό τον τρόπο το δυναμικό σχεδιασμό και την τεχνολογική υπεροχή της 4C.

Προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή το 2013, αυτό το διθέσιο compact supercar υιοθετεί την αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω – κινητήρας στο κέντρο», έχοντας μήκος περίπου στα 4 μ. και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ. Οι διαστάσεις αυτές από τη μία τονίζουν τα συμπαγή χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και από την άλλη εστιάζουν στην ευελιξία και τον σπορ του χαρακτήρα, μαζί φυσικά με τις μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές μέσα-έξω που ξεχειλίζουν από γνήσιο ιταλικό στιλ.

Η Alfa Romeo 4C Concept χρησιμοποιεί τεχνολογία και υλικά που έρχονται από την εντυπωσιακή 8C Competizione (ανθρακονήματα, αλουμίνιο και πίσω κίνηση) αλλά και χαρακτηριστικά από μοντέλα της Αlfa Romeo, που πωλούνται αυτή τη στιγμή: τον 1750 βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, το «ξηρού» τύπου και διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Alfa TCT και φυσικά τον επιλογέα του συστήματος Alfa D.N.A για το δυναμικό έλεγχο του αυτοκινήτου.

Εξελιγμένη με βάση την τεχνογνωσία εξέλιξης των Alfa Romeo 8C Competizione και 8C Spider, η νέα 4C συνδυάζει τη φιλοσοφία της πίσω κίνησης των προαναφερθέντων μοντέλων, με την κορυφαία οδηγική απόλαυση και κράτημα της Alfa Romeo.

Η 4C εστιάζει στο περιορισμένο βάρος με την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων, που φυσικά παίζουν και σπουδαίο δομικό ρόλο για την επίτευξη κορυφαίας ευκινησίας πέρα από την εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος των 4 κιλών/ίππο. Το αμάξωμα είναι εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η δομή του πίσω πλαισίου και οι εμπρός/πίσω ζώνες παραμόρφωσης είναι από αλουμίνιο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ο περιορισμός του βάρους στα 850 κιλά, αλλά και η βελτιστοποίηση του κέντρου βάρους του οχήματος, δίνοντας ξεκάθαρα το πλεονέκτημα της συναρπαστικής οδήγησης και της ευελιξίας ακόμα και στους απαιτητικούς δρόμους με στροφές.

Το όνομα «4C Concept» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του 4 κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα χάρη στην τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί (άμεσος ψεκασμός, διπλός μεταβλητός χρονισμός, τεχνολογία scavenging για μηδενισμό του turbo lag) αποδίδει πάνω από 200 ίππους και μπορεί να χαρίσει δυναμικές συγκινήσεις. Συνδυασμένος με το νέο, ξηρού τύπου, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT» ο κινητήρας επιτρέπει στο πρωτότυπο 4C να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5’’ και να εμφανίζει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Αυτό το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε συνδυάζοντας ιδανικά όλες τις τεχνολογίες Alfa Romeo και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να τις εκμεταλλευτεί ανάλογα με τη διάθεσή του μέσω του συστήματος δυναμικού ελέγχου Alfa D.N.A.

Η Alfa Romeo 4C Concept διαθέτει σοφιστικέ ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα MacPherson πίσω) για κορυφαίο κράτημα και απόλυτα έλεγχο του αυτοκινήτου, στοιχεία που ευνοούνται από την εξαιρετική σχέση βάρους/ισχύος και από την κατανομή βάρους 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.

Η 4C ακολουθεί πιστά τη σπορ παράδοση της φίρμας και ανάγει το σχεδιασμό της, πίσω στις ρίζες της, όταν η ευκινησία και η χαμηλή σχέση βάρους/ισχύος ήταν τα κλειδιά για την κατασκευή ενός επιτυχημένου σπορ αυτοκινήτου.

 

Πηγή: http://www.auto24.gr/html/ent/751/ent.53751.asp



Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια Veloce 2000 φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved