Ferrari 488 ‘GTO'(?) Specs!

Εδώ και δύο μέρες έχουμε στην κατοχή μας φωτογραφίες από την παρουσίαση σε εκλεκτούς πελάτες των τεχνικών χαρακτηριστικών της νέας ‘Special SeriesFerrari που θα βασίζεται στην 488 GTB.

Ήμαστε ηθικά δεσμευμένοι να μην τις δημοσιεύσουμε αλλά φαίνεται πως άλλοι bloggers δεν τήρησαν την υπόσχεση που έδωσαν στους υπευθύνους της Ferrari και για χάριν των κλικς έσπασαν το ‘block’. Άρα πλέον δεν υπάρχει λόγος να κρατάμε τις πληροφορίες για τον εαυτό μας….

Η νέα, ειδική, Ferrari 488, που ίσως (αν και δεν το νομίζουμε) θα ονομαστεί GTO, θα διαδεχθεί την υπέρτατη 458 Speciale και για να αποδειχθεί όχι μόνο αντάξια αλλά ακόμα και ανώτερη των προσδοκιών η Ferrari την εξόπλισε με κάθε λογής καλούδια υψηλής τεχνολογίας.

Αρχίζουμε με το αμάξωμα:

Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων για μείωση του βάρους αφού από το ελαφρύ υλικό θα είναι κατασκευασμένα:

  • Εμπρός προφυλακτήρας
  • Καπό
  • Πίσω καπό και αεροτομή
  • Πίσω προφυλακτήρας

  • 20% Καλύτερη αεροδυναμική απόδοση σε σχέση με την 488 GTB
  • Μπροστινός οδηγός αέρα στα πρότυπα της 812 Superfast
  • Πίσω διαχύτης με πλευρικούς αεραγωγούς σαν την αγωνιστική 488 GTE
  • Πλευρικά πτερύγια

  • Ζάντες 20 ιντσών κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα με μείωση βάρους 40% σε σχέση με τις ήδη πολύ ελαφριές σφυρήλατες της 488

  • Ταμπλό φτιαγμένο από ανθρακονήματα
  • Πάνελ αλουμινίου στο πάτωμα
  • Κεντρικό τούνελ από ανθρακονήματα
  • Ελαφρά υλικά για την κάλυψη του ταμπλό
  • Αγωνιστικά καθίσματα

Κινητήρας:

  • Εξέλιξη αυτού της αγωνιστικής ‘ενιαίου’ 488 Challenge
  • Συνεχιστής του ‘Engine of the year Award‘ του 2016 και 2017
  • Η μεγαλύτερη αύξηση ισχύος σε σχέση με τον κινητήρα ‘δότη’ από κάθε άλλη V8 ‘Special Series’ (άρα σίγουρα πάνω από 700hp)
  • Ελαφρύτερος κατά 10%
  • Αγωνιστικός ήχος

Ηλεκτρονικά/ανάρτηση:

  • Νέος ηλεκτρονικός έλεγχος πλαγιολοίσθησης
  • Νέο πρόγραμμα ‘Race’ στο κιβώτιο ταχυτήτων
  • Νέα ρύθμιση συστήματος διεύθυνσης με ακαριαία απόκριση
  • Νέα ελαστικά Michelin Sport Cup 2

Α! ξέχασα… έχουν πουληθεί ήδη σχεδόν όλες…..

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved