Καυτά Abarth στη Γενεύη

Η Abarth δεν θα αφήσει τους φίλους της ανικανοποιήτους στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης, και για να τρέξουν τα σάλια των απανταχού Abarthisti ετοίμασε τα Abarth 124 GT και 695 Rivale.

Το δημοφιλές roadster της Abarth, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Mazda και παράγεται δίπλα στο Mx-5 στη Hiroshima, αποκτά μια ακόμα έκδοση, την GT.

Διαθέτει Hard Top απο ανθρακονήματα, με εσωτερική επένδυση και θερμαινόμενο πίσω τζάμι, ζάντες ελαφρού κράματος OZ Superleggera 17 ινστών ενώ διατίθεται στο νέο χρώμα Grigio Alpi Orientali με εξωτερικές λεπτομέρειες (καθρέπτες και μπροστινό spoiler) σε χρώμα Gun Metal, κόκκινο η λουσταρισμένο ανθρακόνημα και μπορεί να συνδυαστεί με το μαύρο ματ καπό και πορτμπαγκαζ.

Η εμφάνιση του Abarth 124 GT εμπνέεται απο το αγωνιστικό Abarth 124 R-GT και το hard top είναι σχεδόν πανομοιότυπο, αν εξαιρέσουμε ότι στην έκδοση παραγωγής δεν υπάρχει το απαραίτητο στους αγώνες air scoop.

Abarth 124 R GT

Μηχανικά εφοδιάζεται με τον 1.4 Turbo MultiAir των 170 ίππων που βρυχάται μέσω της εξάτμισης Record Monza και ημιαυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ‘Esseesse‘. Οι επιδόσεις του Abarth 124 GT είναι 0-100 Χλμ/ώρα σε 6,8δλ και τελική ταχύτητα 232 Χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με την Abarth το Hard Top, που ζυγίζει μόλις 16 κιλά, τοποθετείται και αφαιρείται σε ελάχιστο χρόνο και όταν είναι στη θέση του μεγιστοποιεί την στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος και ενισχύει την σπορ και επιθετική οδηγική εμπειρεία.

Μαζί με το 124 GT η Abarth μας χαρίζει άλλη μια έκδοση του αγαπημένου μας 695, που ως γνωστόν βασίζεται στο Fiat 500.

Abarth 695 Rivale

Τα 695 και 695C Rivale διαθέτουν τον 1.4 Turbo με απόδοση 180 ίππων και 250 Nm ροπής και ξεχωρίζει απο το δίχρωμο αμάξωμα που συδυάζει τις αποχρώσεις Riva Blu Sera και Riva Shark Grey ενώ το πολυτελές σαλόνι είναι επενδεδυμένο με μπλέ δέρμα.

Abarth 695 Rivale

Η μικρή βολίδα της Abarth εκτοξέυεται απο στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 6,7δλ και η επιτάχυνση σταματάει όταν φτάσει τα 225 Χλμ/ώρα.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved