H Abarth πιστή στο ‘In Racing We Trust’ και για το 2018

Στην τελετή απονομής των βραβείων του Abarth Selenia 2017 Trophy, η οποία έλαβε χώρα στο Officine Abarth, ο Luca Napolitano, Head of EMEA Fiat and Abarth Brand, και ο Fabio Migliavacca, head of Racing, παρουσίασαν το Abarth 124 spider στον νικητή του Abarth 124 rally Selenia Trophy, Fabrizio Andolfi Junior, και τα χρηματικά βραβεία στον κάτω των 23 ετών νικητή, Andrea Modanesi, και τον νικητή της σειράς αγώνων πίστας Abarth Selenia Trophy, Cosimo Barberini.

Η περίσταση ήταν επίσης ιδανική ευκαιρία για την παρουσίαση του αγωνσιτικού πλάνου της εταιρείας για το 2018, που έχει επικεντρωθεί,  όσον αφορά τα ράλι,  σε ένα φιλόδοξο διεθνές πλάνο που σχετίζεται με το FIA R-GT Cup, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και την εθνική σειρά στις διάφορες χώρες της Ευρώπης, και όσον αφορά τους αγώνες πίστας, στο Abarth Selenia Trophy και στο Ιταλικό και  Γερμανικό πρωτάθλημα F4.

Οι Luca Napolitano, Fabrizio Andolfi jr, Cosimo Barberini, Andrea Modenesi και Fabio Migliavacca

Abarth 124 rally Selenia International Challenge :

Μετά από το εντυπωσιακό ντεμπούτο το 2017, στο οποίο το Abarth 124 rally κέρδισε τον Ιταλικό και τον Ισπανικό τίτλο στην κατηγορία του, η Abarth έχει αποφασίσει να στοχεύσει ψηλά, εκχωρώντας βραβεία και παρέχοντας κίνητρα για να τερματίσει στην κορυφή των διεθνών πρωταθλημάτων, μέσω του Abarth 124 rally International Challenge.
Το 2017, το Abarth 124 rally κέρδισε την κατηγορία R-GT στα Ιταλικά Πρωταθλήματα, με τον Fabrizio Andolfi Jr, και στην Ισπανία, με τον Alvaro Muñiz Mora, επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία και ανταγωνιστικότητα από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Ο Andolfi τερμάτισε και στους 10 αγώνες που συμμετείχε (7 έγκυρους για το 124 Rally Selenia Trophy, μαζί με το Rally di Romagna, το Rally San Marino σε χωματόδρομους και το Rallye du Valais), κερδίζοντας 8 φορές στην κατηγορία του και επιτυγχάνοντας πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ο Francois Delecour στο τιμόνι του Abarth 124 Rally R-GT

Ακόμα μία εξαιρετική απόδειξη των δυνατοτήτων του Abarth spider ήρθε πολύ πρόσφατα στο Rally του Montecarlo, όπου ο Andrea Nucita και ο Marco Vozzo κατέγραψαν ένα απίστευτο 4ο συνολικό καλύτερο χρόνο – μεταξύ των επισήμων των WRCs – στο στάδιο των πιο δύσκολων ειδικών διαδρομών της εκδήλωσης, που γίνονται κάτω από ακραίες συνθήκες με χιόνι και πάγο. Κάνοντας καλή χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων του κινητήρα και των εντολών ελέγχου πρόσφυσης, ο Ιταλός οδηγός έδειξε ότι οι δύσκολες συνθήκες βγάζουν το καλύτερο εαυτό για με  αυτοκίνητο κίνηση στους πίσω τροχούς, βοηθώντας να κάνει τον ειδικό αγώνα ακόμα πιο θεαματικό.

Σειρά αγώνων πίστας Abarth Selenia Trophy:

Το Abarth Selenia Trophy, διοργανώθηκε φέτος για δέκατη φορά. Ένα πραγματικό ρεκόρ, λαμβάνοντας υπόψη ότι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από την αρχή, είναι  το Abarth 500 Assetto Corse, που ξεκίνησε το 2012 σαν Abarth 695 Assetto Corse, και αναβαθμίστηκε περαιτέρω το 2014 για να αυξηθεί η δύναμη του στους 215 ίππους με αποτέλεσμα να γίνει ακόμα πιο θεαματικό και αποτελεσματικό

Οι οδηγοί μπορούν να αγωνιστούν στο Abarth 2018 Trophy είτε με το Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione ή με το Abarth 500 Assetto Corse, σε διαφορετικές κατηγορίες. Υπάρχει μία ειδική προσοχή σε νεαρούς οδηγούς με ηλικία από 16 έως 18 ετών, οι οποίοι μπορούν να λάβουν μέρος αυτή την φορά στο πρωτάθλημα, χάρη σε μία συμφωνία με την Acisport η οποία βοηθάει αυτούς τους εξελισσόμενους αγωνιζόμενους και αγωνιζόμενες να κερδίσουν την δική τους άδεια αγώνων εκτελώντας ειδικούς δοκιμαστικούς γύρους για αυτούς. Θα υπάρξει επίσης μία ειδική κατηγορία για γυναίκες οδηγούς.

Abarth Selenia Trophy

Η διοργάνωση του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από 7 διπλούς αγώνες, 2 εκ των οποίων στο εξωτερικό. Το πρωτάθλημα αυτό λαμβανει όλο και περισσότερο διεθνή χροιά, προσελκύοντας ένα μεγάλο αριθμό οδηγών εκτός Ιταλίας. Για παράδειγμα, ο νικητής της διοργάνωσης του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τον Juuso Pajuranta από την Φιλανδία, τον Joakim Darbom από την Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.

Formula 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Βόρεια Ευρώπη και Μέση Ανατολή

Δεδομένης της εξαιρετικής επιτυχίας που σημειώθηκε στην Ιταλία και στην Γερμανία κατά τη διάρκεια των προηγούμενων διοργανώσεων, η Abarth έχει αποφασίσει να υποστηρίξει την τέταρτη έκδοση του Πρωταθλήματος F4 στην Γερμανία και να επιβεβαιώσει εκ νέου τη συμμετοχή της στο Ιταλικό Πρωτάθλημα σαν χορηγός και επίσημος προμηθευτής κινητήρων.

Ο γιος του Michael Schumacher, Mick, αγωνίζεται με επιτυχία στο Γερμανικό Πρωτάθλημα F4 με κινητήρες Abarth

Ο κινητήρας 1.4 Turbo t-Jet των 160 ίππων, προέρχεται από εκείνον που τοποθετείται στο πολιτικό Abarth 595 και χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στα Abarth Trophies, θα εξοπλίζει και πάλι αυτή την χρονιά όλα τα αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα από τον Ιταλό κατασκευαστή Tatuus. Στην προηγούμενη διοργάνωση, περισσότεροι από 40 μικρής ηλικίας οδηγοί αγωνίστηκαν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα και πάνω από 30 στο Ιταλικό.

Η σειρά θα επεκταθεί και με δύο νέα πρωταθλήματα που θα λάβουν χώρα στα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και στην Μέση Ανατολή με το ίδιο μοντέλο του αυτοκινήτου.

Ημερολόγια

Abarth Selenia Trophy

29 Απριλίου                                        Imola

13 Μαΐου                                            Paul Ricard (Γαλλία)

10 Ιουνίου                                           Red Bull Ring (Αυστρία)

24 Ιουνίου                                           Misano Adriatico

15 Ιουλίου                                           Mugello

16 Σεπτεμβρίου                                Vallelunga

7 Οκτωβρίου                                      Monza

 

Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι FIA

22-24 Μαρτίου                                 Rally Acores (Πορτογαλία)

3-5 Μαΐου                                           Rally Islas Canarias (Ισπανία)

1-3 Ιουνίου                                         Acropolis Rally (Ελλάδα)

15-17 Ιουνίου                                    Cyprus Rally (Κύπρος)

20-22 Ιουλίου                                    Rally Roma Capitale (Ιταλία)

24-26 Αυγούστου                             Barum Rally (Βουλγαρία)

21-23 Σεπτεμβρίου                          Rally of Poland (Πολωνία)

12-14 Οκτωβρίου                             Rally Liapaja (Λετονία)

 

FIA R-GT CUP

22-28 Ιανουαρίου                            Montecarlo Rallye

6-8 Απριλίου                                      Tour de Corse (Γαλλία)

20-22 Ιουλίου                                    Rally Roma Capitale (Ιταλία)

24-26 Αυγούστου                             Barum Rally (Τσεχία)

18-20 Οκτωβρίου                             Rallye du Valais (Ελβετία)

 

Ιταλικό πρωτάθλημα F4 πριμοδοτούμενο από την Abarth

22 Απριλίου                                        Adria International Raceway

13 Μαΐου                                            Paul Ricard (Γαλλία)

3 Ιουνίου                                             Monza

17 Ιουνίου                                           Misano Adriatico

29 Ιουλίου                                           Imola

16 Σεπτεμβρίου                                Vallelunga

28 Οκτωβρίου                                   Mugello

 

Πρωτάθλημα ADAC F4 πριμοδοτούμενο από την Abarth

13 Απριλίου                                        Oschersleben

18 Μαΐου                                            Lausitzring

8 Ιουνίου                                             Red Bull Ring

3 Αυγούστου                                     Nurburgring

7 Σεπτεμβρίου                                  Sachsenring

21 Σεπτεμβρίου                                Hockenheim

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved