Vettel και Ericsson: Διαφορετικοί στόχοι

Σε μερικές μέρες ξεκινά η νέα σεζόν του Πρωταθλήματος F1 και οι fans όλων των ομάδων έχουν έχουν σταυρώσει τα δάχτυλα τους ελπίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα.

Στη Mercedes, που  θέλει να συνεχίσει την κυριαρχία της, ο Lewis Hamilton επιθυμεί να σπάσει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σαν ντόμινο και ο Valtteri Bottas να αποδείξει ότι μπορεί να δικεδικήσει την θέση του πρώτου οδηγού. Στη Red Bull θα δούμε ομηρικές μάχες μεταξύ του Daniel Ricciardo και του τόσο ταλαντούχου, όσο και θερμόαιμου, Max Verstappen την ώρα που η McLaren ελπίζει ότι η νέα συνεργασία της με τη Renault θα δώσει επιτέλους το κατάλληλο πακέτο στον Fernando Alonso για να μπεί σφήνα στους μεγάλους διεκδικητές, και ο Stoffel Vandoοrne θα κάνει ότι περναέι απο το χέρι του για να πέσει πάνω του λίγο απο το φως των προβολέων.

Εμείς όμως στο TheItalianJob όμως, κοιτάμε με ιδιαίτερη συμπάθεια την προσπάθεια 2+1 ομάδων για την κατάκτηση των στόχων τους. Η Scuderia Ferrari έρχεται δυναμικά να διεκδικήσει και τα δύο τρόπαια, κατασκευαστών και οδηγών, με την φόρα της …’Πρωταθλήτριας Χειμώνα’ μετά απο τους κορυφαίους χρόνους στις δοκιμές της Βαρκελώνης, και η Alfa Romeo Sauber θα προσπαθήσει να μαζέψει τα περσινά συντρίμμια της και, με τη βοήθεια απο το Maranello να φτιάξει τις βάσεις για μια σταθερή άνοδο.

Ο Sebastian Vettel στις χειμερινές δοκιμές ση Βαρκελώνη

Η εκ διαμέτρου αυτή στάση των ιταλικών ομάδων φαίνεται και απο τις δηλώσεις των ‘πρώτων βιολιών’ τους, Sebastian Vettel και Marcus Ericsson, που δείχνουν ξεκάθαρα πως και οι δύο ξέρουν πολύ καλά τι μπορούν αλλά και τι πρέπει να κάνουν.

Ο Sebastian Vettel σε μία συνέντευξη που που παραχώρησε πριν δύο μέρες δήλωσε πως είναι αισιόδοξος ότι η Ferrari θα μπορέσει να μπει στην κορυφή της κατάταξης ήδη απο το πρώτο αγώνα, καθώς έχει το πακέτο για να δυσκολέψει τη Mercedes και τη Red Bull.

Ο Γερμανός οδηγός της Scuderia Ferrari, που ευελπιστεί να φέρει ξανά τον τίτλο στο Maranello μετά απο 10 χρόνια ανομβρίας, ξέρει πως η ομάδα του προσφέρει, μάλλον, ένα συνδυασμό σασί-κινητήρα τουλάχιστον ισάξιου με της Mercedes και απο μεριά του δεν μένει παρά να είναι προσγειωμένος και συγκετρωμένος ώστε να αποφευχθούν λάθη που στο τέλος κοστίζουν το πολυπόθυτο τρόπαιο.

Ίσως και γι’αυτό το λόγο δεν ανέφερε τίποτα για τελική επικράτηση στο πρωτάθλημα, καθώς μάλλον έμαθε με τον χειρότερο τρόπο πως στην F1 όλα μπορούν να αλλάξουν αν για μια περίοδος χαθεί ο απαραίτητος συγχρονισμός ανθρώπων-μηχανών.

Ο Σουηδός πιλότος της Alfa Romeo Sauber απο την άλλη, φαίνεται πως έχει θέσει εξ’αρχής τον πήχη πολύ χαμηλά. Ο Marcus Ericsson, σε συνέχεια των δηλώσεων του Αγωνιστικού Διευθυντού της Alfa Romeo Sauber F1 Team, Frederic Vasseur, επιμένει πως για φέτος η ομάδα έχει χαμηλές προσδοκίες.

Alfa Romeo Sauber C37

Ακόμα και στη περίοδο των δοκιμών η Alfa Romeo Sauber φάνηκε να είναι απασχολημένη με την νέα οργάνωση των πόρων αλλά και τη διαχείρηση του σασί, που σχεδιάστηκε πριν την ‘ένεση’ χρημάτων και τεχνογνωσίας της FCA μέσω της Alfa Romeo.

Ο Ericsson θεωρεί ότι η Sauber θα ξεκολλήσει μεν απο την τελευταία θέση αλλά θα βρίσκεται στο …αργό μισό της μέσης του grid με πρώτο στόχο να φτάσει η ομάδα μέχρο το τέλος του χρόνου να είναι στο …γρηγορο μισό του μέσου της κατάταξης.

Είναι προφανές πως για το 2018 το βάρος της Alfa Romeo Sauber θα πέσει στο σχεδιασμό των τμημάτων του μονοθεσίου που θα μπορέσουν να μεταφερθούν στην νέα χρονιά, στη διαχείρηση του νέου κινητήρα και της αναβαθμισμένη σχέσης με τη Ferrari αλλά και στην ενίσχυση των υποδομών, ώστε απο το 2019 να αρχίσει να φαίνεται η πρόοδος που η FCA θέλει να δει για να δικαιολογήσει την επένδυση και, ίσως, να προχωρήσει σε ολοκληρωτική εξαγορά της Ελβετικής ομάδος.

Και η ομάδα ..+1 που λέγαμε? πρόκεται για την Haas-Ferrari, την συμπαθής ομάδα απο τις ΗΠΑ που έφτασε πολύ κοντά να ονομαστεί Maserati-Haas (αλλά ας το αφήσουμε για του χρόνου αυτό…) και που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να χτιστεί απο την αρχή η Sauber.

Μπήκε στο Τσίρκο ταπεινά, χωρίς πομπώδης δηλώσεις, και με πολύ δουλειά και άριστη συνεργασία με τη Ferrari έχει ανέβει αρκετά, σε βαθμό που αποτελεί ουσιαστικά τον κύριο αντίπαλο της Alfa Romeo Sauber, μιας και έχουν παρόμοια τεχνικό υπόβαθρο αν και η Haas δείχνει να είναι ακόμα περίπου μισό δλ ταχύερη στο γύρο.

O Romain Grosjean έχει δείξει πολλές φορές ότι δικαιούται να οδηγεί στην F1 αλλά δυστυχώς δεν είναι και τόσο σταθερός και γι’αυτό έχει περιοριστεί στις μικρές ομάδες, η Haas όμως δεν θέλει να μείνει στην ‘little league‘ και ίσως η δουλειά του Γάλλου να ανεβάσει την ομάδα, αλλά και τον εαυτό του, εκεί όπου το επιθυμεί.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved