Maserati όπως λέμε Tesla είναι, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το σύνθημα της FCA για την περεταίρω ανάπτυξη του Ιταλικού premium brand.
Η αρχή θα γίνει στα τέλη του 2018/αρχές του 2019 με την υβριδική έκδοση της Levante, που θα χρησιμοποιεί το ανασχεδιασμένο σύστημα του νέου Chrysler Pacifica, και στη συνέχεια θα επεκταθεί στις Ghibli και Quattroporte. Ο στόχος είναι όμως να πάει η φίρμα εντελώς στο άλλο άκρο και να γίνει ηγέτιδα στα zero emission premium κοντράροντας την Tesla και (προπαθώντας να) προλάβει τις προτάσεις του ανταγωνισμού, βλέπε Porsche.
Το πρώτο μοντέλο που θα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα ακολουθήσει μετά το 2020 και θα είναι η Alfieri, και μάλιστα υπάρχουν φωνές που ζητούν να είναι αποκλειστικά ηλεκτρική για να δημιουργήσει το απραίτητο …ρεύμα.
Η Maserati επιθυμεί να ευθυγραμμιστεί με την νέα τάση, πριν απο τις άλλες premium φίρμες και να είναι η πρώτη ‘παραδοσιακή’ φίρμα supercars που θα διαθέτει γκάμα αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών ρύπων, χωρίς όμως να χάσει σε σπορ αίσθηση. Μάλιστα η καθυστέρηση οφείλεται στην αναζήτηση λύσεων για το σασί και την τοποθέτηση των συσσωρευτών με τέτοιο τρόπο που να μην επιρρεαστεί αρνητικά η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να παραμείνει μια γνήσια Maserati.
Δεδομένων αυτών των στοιχείων μάλλον η ομάδα που προτίθεται να κατεβάσει ο Marchionne στην Formula E θα είναι ακριβώς αυτή της τρίαινας, και έτσι θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί η επιστροφή σε κορυφαίο επίπεδο αγώνων μονοθεσίων της Maserati χωρίς να χρειαστεί να ανταγωνιστεί την Ferrari.
O Tempora o mores…
Νίκος Κουμπής
'Η Maserati είναι στη πρίζα!' has no comments
Be the first to comment this post!