Μια εβδομάδα μένει μέχρι το εικονικό GP του Μονακό και όλες οι ομάδες ετοιμάζονται για τον αγώνα όπου, με τις κατάλληλες συνθήκες, μπορούν να υπάρξουν εκπλήξεις.
Μία από αυτές είναι η Alfa Romeo Racing που φέτος ξεκίνησε πολύ δυνατά σκοράροντας βαθμούς σε κάθε αγώνα, εκτός της Ισπανίας, όλους δια χειρός Kimi Raikkonen, ενώ ο Antonio Giovinazzi φαίνεται να μην μπορεί να βρει τον ρυθμό του.
Ο νεαρός οδηγός δήλωσε πως αρχίζει να αισθάνεται έντονα την πίεση να φέρει αποτελέσματα δεδομένου πως είναι ο μοναδικός Ιταλός πιλότος στο grid αυτή τη στιγμή, και μάλιστα στο τιμόνι ενός αυτοκίνητου που φέρει ένα από τα πλέον ιστορικά εμβλήματα στον κόσμο:
‘Η Mercedes ξεκίνησε πολύ δυνατά αλλά εμείς, από την μεριά μας, επικεντρονώμαστε μονάχα στη δική μας δουλειά. Προσωπικά, στους πρώτους πέντε αγώνες δεν σκόραρα ούτε ένα βαθμό, ήμουν και λίγο άτυχος, αλλά πιστεύω πως τα πράγματα σύντομα θα αλλάξουν για εμένα. Αισθάνομαι ιδιαίτερη πίεση εκ μέρους των Ιταλών fans για να σκοράρω τους πρώτους μου βαθμούς. Προτιμώ αυτό να συμβεί στην αρχή, παρά προς το τέλος του Πρωταθλήματος. Έχουμε μια μεγάλη ομάδα, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να συνδυάσουμε τα στοιχεία σωστά και τα αποτελέσματα θα έρθουν’
Επιπλέον δηλώνει προβληματισμένος για την απογοητευτική εμφάνιση στο GP της Ισπανίας:
‘Ψάχνουμε να βρούμε μια λύση σε σχέση με την απόδοση της περασμένης εβδομάδας, που δεν ήταν καλή ούτε για εμένα και ούτε για τον Kimi. Τώρα όμως πρέπει να δώσουμε βάση στο GP του Μονακό, όπου πρέπει να πετύχουμε μια καλή κατάταξη και μετά να τα δώσουμε όλα στον αγώνα’.
Εντελώς αντίθετη ψυχολογία έχει από την άλλη μεριά ο Πρωταθλητής του 2007 Kimi Raikkonen, που αισθάνεται ιδιαίτερα άνετος και ξεκούραστος στην Alfa Romeo Racing γιατί, όπως λέει, διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Ο Φινλανδός άσσος, και αγαπημένος της εξέδρας, δηλώνει πως η δουλειά του στην Ιταλοελβετική ομάδα δεν είναι και πολύ διαφορετική από εκείνη που έκανε στην Ferrari.
‘Θεωρώ πως η οδήγηση είναι η ίδια. Σίγουρα το να βρίσκεσαι στην κορυφή της κατάταξης είναι πιο διασκεδαστικό αλλά αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, σε κάθε αγώνα ξεχωριστά. Πάντως εκτός του αυτοκινήτου έχω σίγουρα περισσότερο ελεύθερο χρόνο και εν τέλει το διασκεδάζω περισσότερο. Σίγουρα θέλω να τα πάω καλύτερα αλλά ναι, είμαι ευτυχισμένος.’
Για τον ρόλο του πρώτου οδηγού στην Alfa Romeo και την καθοδήγηση που μπορεί να προσφέρει, ερχόμενος από μια κορυφαία ομάδα, ο Kimi Raikkonen φρόντισε να μην υπερθεματίσει, η μάλλον ακόμα και να μειώσει τον ρόλου πέραν από αυτό του οδηγού, λέγοντας πως ‘…στο τέλος είμαι απλώς ο πιλότος, όπως σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Σαν ομάδα σίγουρα δεν έχουμε το μέγεθος άλλων teams για τα οποία οδήγησα αλλά έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία και μπορούμε να αναπτυχθούμε.’
Συνέχισε με μια μικρή σύγκριση με την Scuderia Ferrari λέγοντας ‘…είναι λίγο διαφορετικό, γιατί δεν παράγουμε κινητήρα και μετάδοση. Αν μετρήσετε απλώς το προσωπικό μας, σε σχέση με τις μεγάλες ομάδες, θα δείτε ότι υστερούμε αλλά αν αφαιρέσεις το τμήμα κινητήρων και κιβωτίου ταχυτήτων, θεωρώ ότι είμαστε αρκετοί. Ίσως σε κάποιους τομείς να υστερούμε ελαφρώς αλλά η ομάδα μεγαλώνει συνεχώς και θα το καλύψουμε. Σκεφτείτε ότι μόλις πριν λίγα χρόνια πάλευαν για την επιβίωση και κατάφεραν πολλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μαθαίνω και εγώ πολλά και δεν πιστεύω πως η θέση μου είναι διαφορετική από εκείνη που είχα σε κάθε ομάδα. Ίσως με την εμπειρία μου μπορώ να βοηθήσω κάπου αλλά δεν αισθάνομαι περισσότερο η λιγότερος σημαντικός σε σχέση με πριν’
Νίκος Κουμπής
Πηγή: crash.net
'Ο #Gio99 αισθάνεται πίεση και ο #Kimi7 χαλαρότητα' has no comments
Be the first to comment this post!