Iveco Stralis XP 570 Abarth Limited Edition

Είναι γνωστό πως οι οδηγοί φορτηγών είναι ιδιαίτερα δεμένοι με το όχημα τους, αφού σε αυτό περνούν τα 2/3 της ζωής τους. Πολλές φορές η επιλογή τους δεν γίνεται με καθαρά οικονομοτεχνική λογική αλλά διαλέγουν τον νέο τράκτορα με οπαδικό τρόπο, περίπου όπως οι Alfisti το νέο τους οικογενειακό όχημα (πχ ‘Μα γιατί όχι ρε γυναίκα? αφού η GTA είναι SW, γι’αυτό τη διάλεξα’).

Για αυτούς του παθιασμένους επαγγελματίες, που θέλουν να χαρούν ένα sport όχημα, όπως ένα 695 η ένα 124 Spider Abarth, αλλά ο περιορισμένος χρόνος της σκληρής ζωής του οδηγού Διεθνών Μεταφορών δεν τους το επιτρέπει η Abarth σε συνεργασία με την Iveco προσφέρει σε περιορισμένη έκδοση 57 αντιτύπων το νέο Iveco Stralis XP 570 Abarth Limited Edition.

Η Officine Abarth επιμελήθηκε την εμφάνιση του ‘sport’ τράκτορα με ειδική εξωτερική εμφάνιση, άξια των μικρών διαβόλων του Carlo Abarth, αλλά και δερμάτινα δίχρωμα καθίσματα και ειδικές επενδύσεις στο εσωτερικό, μαζί με την απαραίτητη αριθμημένη πλακέτα.

Για τις επιδόσεις φροντίζει ο (εξακύλινδρος εν σειρά) κινητήρας Cursor 13 της Iveco  12,9 λίτρων που αποδίδει 570 ίππους στις 1.605-1.900 σαλ και 2.500 Nm ροπής στις 1.000-1.605 σαλ. που χάρη και στην εκτεταμένη χρήση λύσεων υψηλής τεχνολογίας, όπως AdBlue τελευταίας γενιάς, βαλβίδα Smart EGR αλλά και νέα υλικά στο σύστημα μετάδοσης για την μείωση των απωλειών είναι και ο οικονομικότερος της κατηγορίας του.

Να αναμένουμε και έκδοση Esseesse?

Νίκος Κουμπής

Photo Credit: Abarth Club Romandie



Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Iveco Stralis XP 570 Abarth Limited Edition' 3 Σχόλια

  1. 29 Μαΐου 2017 @ 22:09 George Taramas

    Ο cursor 13 είναι inline six, οχι V10… Ο τελευταίος V8 της iveco κατασκευαστηκε πριν αρκετά χρόνια.

    Reply

    • 30 Μαΐου 2017 @ 11:22 Artemis Banhof

      ευχαριστούμε, θα το διορθωσουμε

      Reply

      • 30 Μαΐου 2017 @ 19:47 George Taramas

        Πάντα καλοπροαιρετα η όποια επισήμανση. Συνεχίστε την καλή δουλειά! 🙂

        Reply


Would you like reply to George Taramas

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved