Andre Lotterer: No race, no life! Έστω και για ένα γύρο…

Ανάμεσα στους οδηγούς της Formula E για το 2023 βρίσκουμε αρκετούς με προϋπηρεσία σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, διαφορετικές πορείες και διαφορετικές ιστορίες. Κάποιοι έχουν περάσει και από την Formula 1.
Για πολύ συγκεκριμένους λόγους επιλέξαμε να αναφερθούμε στον Andre Lotterer.

Τον Απρίλιο, στις 16, είδαμε το όνομά του 3ο στον 6ωρο αγώνα στο Portimao για το WEC και την επόμενη εβδομάδα στο 2πλό ePrix στο Βερολίνο. Σωστά! Ακολουθεί δύο διαφορετικά πρωταθλήματα, στα 42 του ενώ μπορεί να [μας] διηγηθεί…

Μια ζωή σε 4 τροχούς

Γεννημένος το 1981 είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία στο φετινό ρόστερ, Μετά από 3 σεζόν με την ομάδα της Porsche, και 2 για την Techeetah νωρίτερα, για το ’23 τρέχει με την Avalanche Andretti που χρησιμοποιεί μηχανικά [ηλεκτρικά] μέρη της Porsche.

Τα στατιστικά του στα πρωταθλήματα της E, μέχρι τώρα, είναι 76 συμμετοχές, και παρόλο που δεν έχει σημειώσει νίκη, έχει κατακτήσει 2 pole positions, έχει βρεθεί 8 φορές στο podium και έχει συνεισφέρει στις ομάδες του 365 βαθμούς.

Photographer:Sam Bagnall / Motorsport Images

H Formula E είναι ένα διασκεδαστικό πρωτάθλημα. Γυρίζουμε τον κόσμο, εκπροσωπούμε τους races of the future, έχει μεγάλη δυναμική. Είναι cool και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός οπότε σε κρατά απασχολημένο.

O Andre Lotterer, παράλληλα, αποτελεί μέλος του project LMDh της Porsche η οποία για την περίσταση συνεργάζεται με μία άλλη αμερικάνικη ομάδα, αυτήν της Penske.

#6 Porsche Penske Motorsport Porsche 963 – Hybrid: Kévin Estre, André Lotterer, Laurens Vanthoor – Spa Francorchamps

H φετινή χρονιά θα τον βρει να συμμετέχει για άλλη μια χρονιά στον 24ωρο αγώνα του Le Mans που γιορτάζει τα 100 χρόνια του.

H πορεία του στους αγώνες αυτοκινήτου, ένα flashback

Έχοντας αγωνιστεί ΚΑΙ στην Γερμανική ΚΑΙ την Βρετανική Formula 3 δέχθηκε το ρόλο του δοκιμαστή στην Jaguar Formula One team το 2002.

Δεν του δόθηκε, όμως, ευκαιρία να συμμετάσχει σε κάτι παραπάνω από δοκιμές οπότε…

O Γερμανός, αγωνίστηκε στην Japanese Super Formula για πάνω από μία δεκαετία, κατακτώντας τον τίτλο το 2011 με την ομάδα της TOM’s…

…έχοντας κατακτήσει το Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Super GT το 2006 και το 2009.

 

Benoit Treluyer, Marcel Fassler και Andre Lotterer – 24h Le Mans 2014

Mε επεισοδιακή πρώτη συμμετοχή με Audi R10 στις 24 Ωρες του Le Mans το 2009, όπου τερμάτισε 7ος με απουσία του 3ου οδηγού του πληρώματος, ο Lotterer έκανε στην συνέχεια τον 24ωρο μαραθώνιο με την εργοστασιακή ομάδα της Audi Sport με τα R15 και R18  Team Joest τερματίζοντας 2oς το ’10 και κατακτώντας 3 νίκες  [2011, 2012 και 2014] ήρθε 5ος το ’13, 3ος το ’15 και 4ος το ’16.

Ανάμεσα στο 2012 έως και το 2016, αγωνίστηκε παράλληλα και στο World Endurance Championship, με την Audi Sport Team Joest, κερδίζοντας τον τίτλο Οδηγών στο τέλος της πρώτης του πλήρους σεζόν το 2012 τερματίζοντας 2ος το ’13, ’14 και το ’15.

Το 2017 μεταγράφηκε στην πρωταθλήτρια εργοστασιακή ομάδα της Porsche και πήρε την 4η θέση στο Πρωτάθλημα αν και δεν τερμάτισε στο Le Mans.

Το 2018 και το 2019, παράλληλα με το πρωτάθλημα της Formula E, που αναφέραμε νωρίτερα, συμμετείχε στις 24 Ωρες του Le Mans με την Rebellion Racing r13 στην κατηγορία LMP1 κατακτώντας την 4η θέση.

Formula 1: η 2η ευκαιρία

Παρόλη την πορεία του δεν ήταν παρά το 2014 που κατάφερε να δει το όνομά του στην λίστα συμμετεχόντων σε αγώνα Grand Prix της Formula One για λογαριασμό της Caterham – στο Spa αντικαθιστώντας τον Kamui Kobayashi.

Έγινε, έτσι, ο μεγαλύτερος σε ηλικία rookie / wildcard [καθότι κάτοχος και platinum και super licence της FIA] στην σύγχρονη F1.

Tα πράγματα όμως δεν πήγαν ρόδινα στο ντεμπούτο του. Παρόλο που στα δοκιμαστικά βρέθηκε μπροστά από τον ομόσταυλό του, Markus Ericsson επίσης rookie αλλά στα 24 του, αναγκάστηκε να αποσυρθεί πριν ολοκληρώσει 2ο γύρο από μηχανική αστοχία  της CT05 powered by Renault.

Ήταν όμορφα να είμαι οδηγός F1 για ένα σαββατοκύριακο, αλλά ήμουν ήδη καθιερωμένος στους αγώνες endurance και ήξερα ότι δεν υπήρχε πιθανότητα να ΓΙΝΩ οδηγός F1” και παρόλο που του ζητήθηκε να συμμετάσχει και στους επόμενους αγώνες της χρονιάς “ήξερα ότι δεν θα υπήρχε περίπτωση να βρω θέση σε καλή ομάδα και δεν με ενδιέφερε να γίνω ένας ακόμη back-marker μόνο για να είμαι στην F1. Στην ηλικία μου και στο ζενίθ της καριέρας μου στο endurance, μπορεί να ακουστεί περίεργο αλλά δεν με ενδιέφερε” είχε δηλώσει στην Sun.

Με τέτοια πορεία και εμπειρίες, νομίζουμε ότι, αξίζει μια αναφορά μερικών λέξεων στο magazino μας.

Άλλωστε ” Όπως κάνουμε όλοι, ξεκινάμε με go-karts και βάζουμε ψηλούς στόχους“,

και κάποια χρόνια αργότερα…

@monacoekartchampionship karts and I loved it. 25kw! Fun power and torque! Going to be 6 urban races with prize money. 2 day events so kids don’t miss school. Better equality for all and zero emissions.

 

Πέρα από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις ο Andre Lotterer, διαμένει στο Μονακό και ως αληθινός λάτρης των αυτοκινήτων διαθέτει μία αξιόλογη συλλογή Ιστορικών και συμμετέχει και σε σχετικές εκδηλώσεις.

@gulf_historic Grand Prix ! 8-10 Δεκεμβρίου 2023

 

 


με στοιχεία από τις σελίδες του Andre Lotterer σε FB, IG και WEC, Formula E και wiki



ιταλόφιλος αυτοκινητιστικά από σπόντα του πατρός. γαστρονομικώς από ... μακροχρόνια έρευνα και εμπειρία. από ιδέες και εξυπνάδες άλλο τίποτα ΑΛΛΑ γράφω "περίεργα" κ βαριέμαι να εξηγώ για 3η φορά . κάποια πράγματα μας αρέσουν απλά επειδή, και αυτό είναι αρκετό! #αυτοκινητάκια


'Andre Lotterer: No race, no life! Έστω και για ένα γύρο…' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved | Hosting by ComboWeb