H Ferrari επιβεβαιώνει το Crossover της

Υπάρχουν κάποια πράγματα που θεωρούνται δεδομένα σε αυτή τη Γη: ο ήλιος ανατέλλει απο …την ανατολή, η Γη είναι στρογγυλή, την εφορία δεν τη γλυτώνεις και η Ferrari δεν βγάζει ‘οικογενειακά’.
Όλες αυτές οι σταθερές όμως κάποια στιγμή δέχονται βολές και τα γέλια των ψεκασμένων ‘flat-earthers’ κόβεται απότομα απο την επιβεβαίωση εκ μέρους της Ferrari, στο σημερινό Capital Markets Day, της εξέλιξης του νέου crossover ‘Purosangue‘ αλλά και την υβριδοποίηση του 60% της γκάμας.

Ο Enrico Galliera, Εμπορικός Διευθυντής και Υπέυθυνος Marketing της Ferrari, δήλωσε πως απο το 2019 εως το 2022 απο το Maranello θα βγουν 15 νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των ‘serie speciali’, και ότι το 60% της γκάμας θα είναι είτε αμιγώς υβριδική η θα διαθέτει αντίστοιχη έκδοση.

Τα μοντέλα θα είναι χωρισμένα σε Σπορ, Μεγάλου Τουρισμού, Ειδικές εκδόσεις και την σειρά ‘Εικόνα’ που θα είναι αυστηρά περιορισμένης παραγωγής. Ανάμεσα σε αυτά όμως θα κάνει την εμφάνιση του το πρώτο SUV της φίρμας, σηματοδοτόντας μια σημαντικότατη στροφή στην φιλοσοφία της μάρκας.

Το νέο crossover ‘Purosangue‘ (σσ ‘καθαρόαιμο‘, αυτό θα είναι το όνομα του) θα φέρει την Ferrari στα λιμέρια της Bentley Bentayaga και Lamborghini Urus αλλά προσοχή! στο Maranello δεν αναφέρουν ΠΟΤΕ το ακρονύμιο SUV.
Είναι χαρακτηριστικό πως η λέξη SUV δεν προσφέρθηκε ούτε μια φορά ύστερα η μπροστά απο τη λέξη Ferrari, ουτε καν off the record, απο κανένα στέλεχος της φίρμας.

Προσωπικά σημείωση 1:
Πάντως η αλήθεια είναι πως απο τη στιγμή που τα Urus και Bentayaga βασίζονται στην Panamera που με τη σειρά της βασίζεται στο Audi A8, ενώ η Purosangue θα διαθέτει 100% Ferrari πλαίσιο, πρέπει να θεωρηθεί ότι απο το Maranello, τουλάχιστον όσον αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ξεκινάνε το ματς με ….2-3 γκολ απο τα αποδυτήρια….

Όλα ξεκίνησαν με την Ferrari FF, που μου αρέσει πολύ

Μάλιστα το νέο αφεντικό Louis Camilleri δήλωσε πως ‘Μου φέρνει αποστροφή η λέξη SUV δίπλα στη λέξη Ferrari. Αυτό που θα παράξουμε στο Maranello θα είναι ένα όχημα μοναδικό που θα επαναπροσδιορίσει τις προσμονές της κατηγορίας, με χαρακτηριστικά που δεν έχουν εμφανιστεί ποτέ πριν. Θα είναι κομψό, ισχυρό, χρηστικό, ευρύχωρο και θα διαθέτει συνδεσιμότητα και infotainment’

Προσωπική σημείωση 2:
Ψιτ Louis, ΔΕΝ είναι το infotainment που καθιρίζει μια Ferrari…

John Elkann αναφέρθηκε και στον μέντορά του Sergio Marchionne και εξείρε τον ‘θεμελιώδες ρόλο ‘ του:
Η Ferrari θα χτίσει ένα μέλλον αντάξιο του παρελθόντος. Ο Sergio Marchionne έφερε ένα θεμελιώδες ρόλο στο να πραγματοποιηθεί αυτό το μέλλον, και γι’ αυτό του είμαστε ευγνώμονες’. Μάλιστα στην έναρξη της ομιλίας του που άνοιξε και επίσημα το Capital Markets Day ο Elkann αναφέρθηκε ακόμα πιο συγκεκριμένα στον Marchionne λέγοντας πως ‘Όσοι γνώριζαν τον Sergio κρατάνε στη καρδιά μια ιδιαίτερη ανάμνηση. Γνωρίζετε πόσο αγαπούσε την Ferrari. Σκοπός του ήταν να αφιερώνει όλο και περισσότερο χρόνο εδώ τα επόμενα χρόνια, μετά απο την προγραμματισμένη αποχώρηση του απο την FCA‘.

O γόνος της οικεγείας Agnelli, και προσωπική επιλογή του παππού του για να κρατάει τα ηνία της ‘οικεγειακής επιχείρησης’, αναφέρθηκε με πολύ καλά λόγια και στον νέο CEO, τον Ιταλο-Μαλτέζο Louis Camilleri λέγοντας πως ‘κατανοεί το πνεύμα της Ferrari όσο κανείς, είμαστε τυχεροί που διαθέτουμε τον Camilleri ως CEO γιατί συνδυάζει μια κορυφαία καριέρα στις μεγαλύτερες και πιο πετυχημένες εισηγμένες εταιρίες του κόσμου με την βαθιά γνώση και ένα αληθινό πάθος για την Ferrari’.

Επιπλέον η Ferrari αναθεώρησε προς το θετικότερο όλους τους φετινούς στόχους, ανεβάζοντας το ύψος των επενδύσεων και μειώνοντας το χρέος. Σε αυτά αναφέρθηκε ο Οικονομικός Διευθυντής Antonio Picca Piccon και μάλιστα τόνισε πως οι επιβεβαιωμένες παραδόσεις αυτοκινήτων θα υπερβούν τις 9.000 και τα καθαρά έσοδα θα ξεπεράσουν τα 3.4 Δις ευρώ ενώ το adjusted Ebitda (διορθωμένα κέρδη προ φόρων και εισφορών) θα περάσει το 1.1 Δις. Οι επενδύσεις θα ξεπεράσουν τα 650 εκατομμύρια, απο τα προηγούμενα 550, και το βιομηχανικό χρέος θα κλείσει κάτω απο 350 εκ. ευρώ έναντι αρχικής πρόβλεψης για 400+.

Επιπλέον η εκτίμηση της Ferrari είναι πως το 2022 ο κύκλος εργασιών θα ξεπεράσει τα 5 Δις ευρώ και το Ebitda θα κυμανθεί μεταξύ 1.8 και 2 Δις με περιθώριο κέρδους 38%. Μάλιστα ανακοινώθηκε στους μετόχους πως το 2022 θα μοιραστεί μέρισμα 30% επί των κερδών, έναντι 25% σήμερα, και προβλέπεται ένα buy back ύψους 1.5 Δις μέσα στα επόμενα 4 χρόνια.

Νίκος Κουμπής

Πηγή: www.tgcom24.mediaset.it

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved