Επιστροφή στους βαθμούς για Alfa Romeo Sauber

Το χθεσινό GP του Μπαχρέιν σημαδεύτηκε απο την απόλυτη επικράτηση τους Sebastian Vettel και το ατύχημα στα Pits της Ferrari του Kimi Raikkonen, αλλά για τους απανταχού Alfisti της Γης σηματοδότησε και την επιστροφή της Alfa Romeo σε πίνακα βαμολογίας της F1 μετά απο πολλά πολλά χρόνια.

Συγκεκρίμένα η Alfa Romeo σκόραρε βαμούς για τελευταία φορά τη σεζόν του 1984 με την 184T στα χρώματα της Euroracing-Benetton με την οποία έτρεχαν οι Riccardo Patrese και Eddie Cheever. Τότε η ομάδα είχε συλλέξει συνολικά 11 βαθμούς με καλύτερη επίδοση την θέση του Patrese στο GP της Ιταλίας, στη Monza.

Ο Riccardo Patrese με την Alfa Romeo 184T στο Brands Hatch του 1984

Αυτή τη φορά η φίρμα απο το Μιλάνο, τυπικά τουλάχιστον, συμμετέχει στο Τσίρκο της F1 μέσω της κύριας χορηγίας και την τεχνική υποστήριξη της Sauber-Ferrari με απώτερο σκοπό, σύμφωνα με τις φήμες, την εξαγορά της ομάδας αν και εφόσον τα αποτελέσματα δικαιώσουν τη προσπάθεια.

Στο δεύτερο GP της Χρονιάς ο Marcus Ericsson οδήγησε ώριμα και προσεκτικά, πίεσε στο έπακρο την C37 κάνοντας ταυτόχρονα σωστή διαχείρηση των ελαστικών του και κατάφερε να πλασαριστεί στην 9η θέση του grid, μόλις πίσω απο τις 2 McLaren και μπροστά απο δυνατούς συνδυασμούς όπως τις δύο Force India, τη Renault του Sainz jr και τη Toro Rosso του Hartley.

Ο Marcus Ericsson μπροστά απο τον Romain Grosjean της Haas-Ferrari

Ο Σουηδός πιλότος της Alfa Romeo Sauber δήλωσε:

Η επιστροφή στη βαθμολογούμενη ζώνη είναι ένα απίστευτο συναίσθημα, ιδίως στην αρχή της σεζόν και στην έναρξη ενός νέου κεφαλαίου όπως είναι η συνεργασία μας με την Alfa Romeo. Αποτελεί μια τεράστια ανταμοιβή για τη σκληρή εργασία που κάνουν όλα τα παιδιά στην πίστα και στο εργοστάσιο. Είχαμε καλή στρατηγική και η πρόκληση ήταν να φτάσουμε στο τερματισμό με τα συγκεκριμένα ελαστικά και το φορτίο καυσίμου που φέραμε. Έπρεπε να φερθώ έξυπνα και να επιλέξω τις σωστές μάχες που θα έδινα για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έφθειρα υπερβολικά τα ελαστικά. Είμαι πολύ ευτυχής και ανυπομονώ να συνεχίσουμε με αυτή τη πορεία.

O Raikkonen δίνει τις σωστές συμβουλές στον Marcus Ericsson

Απο την άλλη ο Charles Leclerc, ο δεύτερος οδηγός της ομάδας και ελπίδα της ακαδημίας της Ferrari, φαίνεται πως δεν έχει εγκληματιστεί ακόμα στις απαιτήσεις της F1 σε ρυθμό αγώνα και, παρ’ότι έγραψε προσωπικό ταχύτερο γύρο ελάχιστα πιο αργό απο του team mate του και πραγματοποιήσε προσπεράσματα, δεν βρήκε ποτέ τον σταθερό ρυθμό για να μπορέσει να φέρει την Alfa Romeo Sauber του ψηλά στη κατάταξη τερματίζοντας τελικά 14ος μπροστά απο τον Grosjean της Haas και τις δύο Williams.

Charles Leclerc

Ο Μονεγάσκος πιλότος δήλωσε πως:

Η σημερινή μέρα δίνει κίνητρο στην ομάδα. Μετά απο πολύ δουλειά όλο το τριήμερο συλλέξαμε δύο βαθμούς με τον Marcus που είχε ένα πολύ δυνατό αγώνα. Ταυτόχρονα όμως δεν είμαι ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα μου. Ποντάραμε σε μία ριψοκίνδυνη στρατηγική. Επιλέξαμε μια μεσαία γόμα αλλά, δυστυχώς, τα ελαστικά δεν άντεξαν όσο ελπίζαμε. Τώρα θα μελετήσουμε όλα τα στοιχεία και θα διδαχθούμε απο αυτή την εμπειρία. Όπως και να έχει, δεν βλέπω την ώρα να επιστρέψω στο αυτοκίνητο για το επόμενο σαββατοκύριακο στη Κίνα.

Ο Charles Leclerc προσπερνά τον Sirotkin της Williams

Η ανηφόρα άρχισε.

Νίκος Κουμπής

Για περισσότερες σχετικές ειδήσεις: μπείτε στην Ομάδα Facebook Alfa Romeo Sauber F1 Team Fan Club

Photo Credit: F1grandprix.motorionline.com



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved