O tempora o mores… ο κόσμος διψάει για SUV ακόμα και όταν προέρχονται από κατασκευαστές που, θεωρητικά, δεν έχουν τίποτα να κάνουν με τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Porsche ξεκίνησε την μόδα με την Cayenne και πόνταρε πολλά στην Macan, τόσο που μόνο αυτή πουλάει όσο όλη η υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της φίρμας. Η Maserati έκανε το ίδιο με την Levante, η οποία καλύπτει το 50% της παραγωγής της τρίαινας.. Το ίδιο έγινε με την Stelvio μόλις δύο μήνες μετά την έναρξη των παραγγελιών της First Edition αφού στο Cassino ήδη η παραγωγή Stelvio προς Giulia είναι στο 2:1.
Το feedback που λαμβάνουν οι ιθύνοντες της Alfa Romeo από τις ΗΠΑ και Κίνα, αγορές στις οποίες ακόμα δεν έχει λανσαριστεί το SUV της Alfa, είναι άκρως θετικό και γι’αυτό η εταιρία ετοιμάζεται με ένα μεγάλο στοκ, ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει την ζήτηση των ‘έτοιμων’ αυτοκινήτων άμεσα και να μην καθυστερήσουν πολύ οι custom παραγγελίες.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, μάλλον, το επόμενο μοντέλο που θα δούμε από την Alfa Romeo θα είναι το μεγαλύτερο 7θέσιο SUV που θα τεθεί αντιμέτωπο με την X5, την GLE και μέρος της γκάμας της Cayenne. Φαίνεται πως είναι πιο σίγουρη κίνηση για το γέμισμα των ταμείων από την μεγάλη μπερλίνα που θα ακολουθήσει λίγο αργότερα.
Πρόκειται για μια γενική τάση της αγοράς, αφού όλες οι μάρκες βλέπουν τα SUV τους να ξεπερνούν τα ‘κανονικά’ μοντέλα σε πωλήσεις μιας και το Q5 πάει καλύτερα απο το Α4, η GLC ξεπέρασε την C Class και η Volvo πουλάει πολύ πολύ περισσότερα XC90 από S60.
Τουλάχιστον η Stelvio φαίνεται να είναι, σύμφωνα με όσους την οδήγησαν, όντως το πιο ‘sport saloon’ απ’όλα αυτά…
Νίκος Κουμπής
'H Stelvio ήδη διπλασίασε την παραγωγή της Giulia' has no comments
Be the first to comment this post!