Sergio Marchionne: ‘Κάναμε δύο λάθη με την Alfa Romeo’

Ο στόχος του στρατηγικού σχεδίου της Alfa Romeo για την περίοδο 2018-2022  κάνει λόγο για επίτευξη όγκου πωλήσεων 400.000 αυτοκίνητων. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης μεταξύ του Sergio Marchionne και δημοσιογράφων στο Lingotto, όμως, επισημάνθηκε ότι είναι ο ίδιος στόχος με του προηγούμενου επιχειρηματικού σχεδίου 2014-2018.
Κάνοντας τους λογαριασμούς όμως βλέπουμε ότι το 2018 η Alfa Romeo έφθασε τα 170.000 αυτοκίνητα, ή λιγότερο από το μισό από ό, τι αναμενόταν τέσσερα χρόνια νωρίτερα.

Με μεγάλη σαφήνεια ο Sergio Marchionne εξήγησε τι και γιατί έκανε λάθος τα τελευταία τέσσερα χρόνια και γιατί είναι εφικτό το σχέδιο 2018-2022 για την Alfa Romeo:
Πρέπει να ομολογήσω – ανέφερε ο Marchionneότι έχουμε κάνει δύο λάθη: υποτιμήσαμε τη βιομηχανική πολυπλοκότητα ενός brand τόσο περίπλοκου όσο της Alfa Romeo. Και αυτό προκάλεσε καθυστερήσεις στο λανσάρισμα μοντέλων και έφερε επιπλέον κόστος, αλλά που τώρα έχουμε υπο έλεγχο, και επιβράδυνε την ανάπτυξη της σειράς. Αυτό ήταν το πρώτο πρόβλημα’.

Το δεύτερο λάθος – συνέχισε ο Διευθύνων Σύμβουλος – είναι ότι υποτιμήσαμε την αντίδραση των Γερμανών μας ανταγωνιστών στην εισαγωγή της Alfa. Καταλάβαμε σε αυτά τα χρόνια πώς ήταν πολύ πιο δύσκολο να διεισδύσουμε στην αγορά premium από ό, τι πιστεύαμε αρχικά. Πιστεύω όμως ότι ο δρόμος που δείξαμε σήμερα το πρωί είναι ο σωστός δρόμος για να συνεχίσουμε. Ο στόχος των 400.000 αυτοκινήτων που έχουμε θέσει για το 2022 είναι χαμηλότερος από ό, τι είχαμε για το 2018 το 2014Έχουμε επαναπροσδιορίσει τις εκτιμήσεις μας. Επομένως, εκτιμώ ότι τώρα είμαστε πολύ συνειδητοποιημένοι για της δυσκολίες που συνεπάγεται η επανεκκίνηση αυτής της μάρκας.
Αν όμως σήμερα με ρωτήσατε αν θα το έκανα ξανά, θα απαντούσα ότι θα το επαναλάμβανα σίγουρα. Σίγουρα δεν θα το έκανα ξανά με τον ίδιο τρόπο, αλλά θα το τολμούσα ξανά. Πιστεύω ότι στο μέλλον θα είμαστε πολύ πιο επιφυλακτικοί στην εκτίμηση της βιομηχανοποιήσησης των τεχνικών λύσεων που θέλουμε να εισαγάγουμε.
Αυτό που πετύχαμε μέχρι τώρα, έχει τεράστια αξία και τα πολυάριθμα βραβεία που κέρδισε η Giulia το αποδεικνύουν

Πηγή: Automoto.it



Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Sergio Marchionne: ‘Κάναμε δύο λάθη με την Alfa Romeo’' has 1 comment

  1. 8 Ιουνίου 2018 @ 11:23 dj_aris

    Ειδικά το “υποτιμήσαμε την αντίδραση των Γερμανών μας ανταγωνιστών” είναι τουλάχιστον φαιδρό. Δηλαδή τι περίμεναν ακριβώς; Ότι οι γερμανοί δεν θα ξαναέβγαζαν άλλα μοντέλα ή ότι θα περίμεναν πρώτα να πουλήσει όσα θέλει η Alfa και μετά να τα βγάλουν; Συγνώμη, αλλά αυτή δεν είναι σοβαρή δήλωση!

    Εξάλλου, στην καλύτερη χρονιά τους στην πρόσφατη (FCA) ιστορία της, δηλαδή το 2001 η Alfa έχει πουλήσει περίπου 205.000 αυτοκίνητα και αυτό ήταν με σαφώς πιο πλήρη γκάμα: 147, 156, 156SW, 166, GTV, Spider. Πως δηλαδή περίμενε να πουλήσει 400.000; Η σειρά 3, το Α4 και η C-Class πουλάνε περίπου 200.000 το καθένα το χρόνο και αυτό με αμέτρητες παραλλαγές αμαξωμάτων και κινητήρων. Αδύνατον να πιάσει αυτό το νούμερο με το καλημέρα η Giulia όσο εξαιρετική κι αν είναι σαν αυτοκίνητο, δεν βοηθήθηκε από τη στρατηγική της εταιρείας. Τα γερασμένα Mito & Giulietta επίσης προφανώς γράφουν λίγες πωλήσεις, αφού οι άμεσοι ανταγωνιστές τους το 2018 έχουν ήδη ανανεωθεί 2 και 3 φορές (!), ενώ η Stelvio μόλις το 2017 μπήκε ουσιαστικά στην αγορά, δυναμικά μεν αλλά πολύ αργά για να επιτευχθούν οι στόχοι.

    Reply


Would you like reply to dj_aris

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved | Hosting by ComboWeb