Έρχεται η Giulia των 350 ίππων?

Πριν από περίπου ένα μήνα γράφαμε για την έκδοση 373 ίππων του δίλιτρου κινητήρα της FCA και για το πως επρόκειτο για την περιβόητη νέα έκδοση του 2.0 Turbo Benzina που θα τοποθετηθεί στην Giulia και την Stelvio και, πιθανώς, στην επόμενη γενιά της Giulietta.

Η πληροφορία είχε κυκλοφορήσει εξ’αιτίας της διαρροής στον τύπο του φακέλου πιστοποίησης του νέου Jeep Wrangler JL που κατέθεσε η FCA στην NHTSA ώστε να μπορεί να τον τοποθετήσει σε αυτοκίνητα που θα πωλούνται στις ΗΠΑ, και είναι λογικό να έγιναν συνειρμοί και υποθέσεις.

Τελικά πριν μεριές μέρες παρουσιάστηκε το Jeep Wrangler και για τον δίλιτρο Turbo κινητήρα δεν ανακοινώθηκε η ισχύς αν αναμένεται να αποδίδει περίπου 280 ίππους, όσους και η έκδοση ‘Veloce‘ της Giulia.

Και τι ήταν λοιπόν ο ‘2.0 Turbo Hurricane‘ που κατατέθηκε στο φάκελο της NHTSA? Μπορούμε μόνο να υποθέσουμε πως η FCA με την ευκαιρία του φακέλου του Jeep Wrangler κατέθεσε και τα σχέδια για την έκδοση του 2.0 Turbo Benzina που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της Veloce 280 ίππων και της Quadrifoglio των 510 ίππων στη γκάμα των Giulia και Stelvio.

Η αλήθεια είναι πως ο δίλιτρος Turbo Hurricane της Jeep με τον αντίστοιχο Turbo Multiair της Alfa Romeo έχουν κάποιες σημαντικές διαφορές. H κυριότερη είναι η μη εφαρμογή της τεχνολογίας Multiair στην έκδοση Hurricane, που παραμένει κλασικός 16V με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, αλλά και την εντελώς διαφορετική επεξεργασία μετάλλου, με τον Turbo Benzina να είναι χυτός και με ίδια επεξεργασία των επιφανειών με τον 2.9 V6, που χρησιμοποιεί τεχνογνωσία Ferrari, ενώ ο Hurricane κατασκευάζεται από συμβατικές εργαλειομηχανές με πρεσαριστά κομμάτια για περιορισμό του κόστους.

Τότε η FCA είχε διαψεύσει την ύπαρξη έκδοσης 2.0 με 373 ίππους και μάλιστα απέστειλε νέο φάκελο στην NHTSA όπου ο 2.0 είχε την ένδειξη ‘NR‘ (Not Rated) αλλά χθες, πάλι από τις ΗΠΑ, εμφανίστηκε ένα screen shot από το εταιρικό site της MOPAR όπου στη λίστα εξαρτημάτων εμφανίζεται η συμβατότητα αυτών με κάποιο κινητήρα 2.0 Turbo 350HP για την Giulia.

Η Alfa Romeo USA, σε επικοινωνία δημοσιογράφου μαζί τους, δήλωσε πως δεν προβλέπεται άλλος κινητήρας πέραν του δίλιτρου των 280 ίππων και του 2.9 των 510 για την Αμερικανική αγορά στη Giulia MY 2018, δήλωση που όμως δεν λέει και πολλά αφού αν παρουσιαστεί τέτοια έκδοση μετά το καλοκαίρι θα ονομαζόταν εξ’ορισμού MY2019

Όπως όλα δείχνουν η FCA ετοιμάζει όντως την περιβόητη έκδοση 350 ίππων του 2.0 Turbo Benzina, όπως ακούγεται και γράφουμε εδώ και πάνω από ένα χρόνο, και η παρουσίαση του φαίνεται να είναι προ των θυρών. Ίσως η έκδοση των 373 ίππων να είναι ένα δεύτερο step απόδοσης για κάποιο face lift, άλλωστε είναι γνωστό πλέον πως όλοι οι νέοι κινητήρες Turbo που παρουσιάζουν οι κατασκευαστές αφήνουν ΠΟΛΥ περιθώριο για αύξηση της απόδοσης μέσω νέων λογισμικών στην ECU.

Πάντως, έτσι για να σας το χαλάσω λιγάκι στο τέλος, να θυμίσουμε στους ενθουσιώδης φίλους της Alfa Romeo πως στο e-Per υπήρχε πλήρης λίστα ανταλλακτικών για την Mito GTA με τον 1750 των 240 ίππων που ουδέποτε όμως διατέθηκε στην αγορά…

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved